Gevonden vacatures: Administratie vacatures

RSS

467 Administratie vacatures gevonden op Monster.

Jobs 1 to 20 of 20
Bruxelles, 1000
Beheer en afhandeling van verzekeringsdossiers Leven (2de pijler) kleine ondernemingen: - aanpassing van contracten - afhandeling - stopzetting - . Hiervoor heeft u technische kennis van de 2de pijler Leven nodig, zowel op fiscaal als op juridisch vlak. U zal zowel in het Nederlands als in het Frans werken. U heeft ervaring in levensverzekeringen 2de pijler; U heeft een zeer goede kennis van het N...;
Brussels, 1000
Office Assistant bij Fopas Over Fopas Fopas is het fonds voor opleiding en competentieontwikkeling in de verzekeringssector. Het wordt samen door de vertegenwoordigers van de werkgevers en van de werknemers beheerd. We bieden training & opleiding, advies & begeleiding, individuele leeroplossingen, leertrajecten "op maat", loopbaanbegeleiding, oriëntatie in functies en competenties, . steeds rekeni...;
Brussels, 1000
Office Assistant au Fopas A propos de Fopas Fopas est le Fonds pour la formation et le développement de compétences dans le secteur de l’assurance. Il est géré conjointement par les représentants des employeurs et des travailleurs. Nous offrons des formations, des conseils & de l'accompagnement, des formules d'apprentissage individuel, des trajets de formation "sur mesure", de l'accompagnement de...;
Nazareth, 9810
OfficeTeam is heel dringend op zoek naar een Tijdelijke Receptionist(e) / Onthaalmedewerker (m/v). Deze toffe onderneming is gelegen in omgeving Nazareth. De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn: U bent verantwoordelijk voor het onthaal van de klanten. U verzorgt de binnenkomende telefonie. U bestelt dagelijks broodjes en u bent verantwoordelijk voor de postbehandeling. U biedt algemene ad...;
Antwerpen, 2000
Toe aan een nieuwe stap in uw carrière? Maak werk van uw talent en solliciteer nu via Ergon. Voor één van onze klanten,in de industriële sector, zoeken we een Customer Service Administration Medewerker te Antwerpen Functie omschrijving •Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteunt de accountmanager bij het beheer van de klanten en depots in de toegewezen regio’s. •Je legt en onderhou...;
Gent, 9000
Contracten opmaken en verifiëren Maaltijdcheques administratief verwerken Personeelsdossiers beheren Andere administratieve taken binnen Payroll Profiel Administratief sterk / nauwgezet kunnen werken / discreet Beschikken over een eerste relevante werkervaring (geen schoolverlater) / Als HR Assistant of Payroll Administrator. Aanbod Tijdelijk contract, tot eind december, kans op verlenging Salaris...;
Gent, 9000
U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse bestellingen van de goederen. U volgt de leveringen op en lost eventuele problemen hieromtrent op. U regelt de transporten voor een stipte en correcte levering. U bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van onze stock en bereidt grotere aankoopdossiers voor. U beheert het artikelbestand in de database, geeft prijswijzigingen door en creëert nieuwe art...;
KORTEMARK, 8610
Het bedrijf: Onze klant is één van de grootste spelers op de West-Europese markt van bankstellen. Het bestaat al meer dan 44jaar. Solliciteer nu: Accent Select Services Noordlaan 41a 8800 Roeselare 051/269.269 ***** De functie: Voor een bedrijf regio Roeselare, zijn wij op zoek naar een administratief bediende: - Inputten van kostprijsberekeningen + databeheer. - Goede kennis Ne...;
Anderlecht
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Senior Customer Care Assistant (M/V) voor een bedrijf gevestigd in Anderlecht. Het bedrijf is gevestigd in Anderlecht. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Senior Customer Care Assistant (M/V) zijn: Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de herstellingen binnen de dienst Na-Verkoop; Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten aangaande: of...;
Zele, 9240
FUNCTIE OMSCHRIJVING Onze klant, specialist in verzekeringen, woonkredieten en beleggingen, is op zoek naar allround administratief bediende. Je hebt een gevarieerd takenpakket en staat in voor oa klantencontact, loketbemanning, telefonie, administratie en dienstverlenende taken. Werkuren: 08u30 - 12u & 14u - 17u (ma en vrij) 08u30 - 12u (woe) 08u30 - 12u & 14u - 19u (di en do) PROFIEL Je bent in...;
Brussels, 1000
Comme « Back Office Administrator », vous serez la personne centrale pour le support d’une équipe dans une société d’assurance à renommée internationale. Vous aimez les tâches administratives variées et êtes à la recherche d’un nouveau défi pour une durée de minimum 1an? Cette fonction est pour vous ! Tâches: En tant qu’assistant(e), votre fonction consistera à supporter une équipe du département...;
Zonhoven, 3520
Voor onze klant, een KMO, kijken wij uit naar een ervaren aankoopmedewerker. U staat in voor : * Onderhandelingen met leveranciers. * Opmaken en uitsturen van aankooporders. * Voorraadbeheer Profiel * A1-niveau. * Kennis van het Duits is een plus. * Ervaring als aankoper is vereist. * Kennis van het programma Dynamics is een plus. * U bent analytisch * Zelfstandig werken is voor u geen probleem. *...;
Ixelles, 1050
Comme management assistant de cette société active dans le secteur financier, vous allez être la personne centrale pour la gestion du bureau de Bruxelles. Aimez-vous les petites structures internationales ? Maitrisez-vous les le Français et l’Anglais et aimez-vous un travail varié ? Postulez rapidement, le poste est à pourvoir immédiatement ! Tâches: · Vous êtes situé à la réception · Vous gérez l...;
Brussels, 1000
Tempo Team is looking for an Office Manager for a client in the construction sector. The client has the goal of providing superior construction services while fostering an environment where talented and hardworking individuals could realize their full potential. The client has become one of the nation's premier general contractors with major projects worldwide. The person will be the responsible f...;
Diegem, 1831
Organisatie As a project assistant, you wonਙt only perform routine administrative duties like minute taking – rather, your responsibilities will be inextricably tied to the success of the project you are working on. Driving everything forward from planning to implementation, your actions will directly influence the efficiency and cost-effectiveness of the project. Every project is different and th...;
Geel, 2440
Accountemps is momenteel op zoek naar een (m/v) Administratief Medewerker voor onze klant gevestigd in de Zuiderkempen. Onze klant is op zoek naar een Administratief Medewerker voor onmiddellijke indiensttreding. Het kantoor is makkelijk bereikbaar vanuit regio Herentals - Geel - Mol. Als Administratief Medewerker zal u volgende verantwoordelijkheden hebben: Aanmaken en actualiseren van de persone...;
OfficeTeam is momenteel heel dringend op zoek naar een Receptioniste - Onthaalmedewerker (m/v). Deze functie is een tijdelijke opdracht van 3 tot 4 maanden. Het bedrijf is gevestigd in Brussel centrum. Als een Receptioniste - Onthaalmedewerker zal u volgende verantwoordelijkheden hebben: U zal voornamelijk instaan voor het onthaal van klanten, leveranciers en bezoekers. U verzorgt de algemene tele...;
Zonhoven, 3520
Voor onze klant, een referentiebedrijf in zijn sector, zijn wij op zoek naar een proactieve onthaalmedewerker. Taken : * Postbeheer : inkomende post verdelen, verzendingen, info-mailbox,. * Telefonisch en persoonlijk onthaal van de klanten (NL/Fr/Eng) * Klaarzetten van vergaderlokalen. * Beheer van emailings, pakketverzendingen, kantoormateriaal, cashbacks,. * Ondersteunen van vertegenwoordigers i...;
Deurne, 2100
White Crow Selection, werving- en selectiekantoor voor bedienden, gaat voor haar klant, een logistieke dienstverlener, distributeur en trader te Antwerpen, die filialen heeft wereldwijd en een 1.500-tal medewerkers telt, op zoek naar een International Logistics Administrator (m/v): * Na een opleidingsperiode behandelt u exportorders naar de klanten in Latijns- Amerika, Afrika of het Midden-Oosten...;
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker (m/v). Bovenstaande functie is een vaste opdracht na de gebruikelijke interimperiode. Deze boeiende onderneming is gelegen in Brussel. Als Administratief Medewerker zal u volgende verantwoordelijkheden hebben: In eerste instantie word je binnen de administratieve afdeling ingezet ter ondersteuning van de productieafdeling. U vormt...;

Niet de juiste Administratie job gevonden?
We'll keep looking and send you new jobs that match this search.
email me

Plaats je CV zodat je gevonden kan worden door werkgevers!
Zo gemakkelijk kan het zijn!

Populaire Administratie artikelen

Belgen brengen persoonlijke administratie in orde op de werkvloer Article Rating
Belgische werknemers surfen, mailen en chatten ook voor private doeleinden tijdens de werkuren.
Ontvang jobs via Twitter Article Rating
Volg de Monster Tweets die het best aansluiten bij jouw zoekcriteria en vind zo je nieuwe job!...
Voor werkgevers: Vacatures plaatsen | CV zoeken
Over Monster | Werken bij Monster | Info | Persruimte | Monster Netwerk
Algemene gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | Help | Security | Contacteer ons | Sitemap| Mobile
©2014 Monster – Alle Rechten Voorbehouden - VG.1520/B - B-AB09.002 - W.RS.545 - U.S. Patent No. 5,832,497 - NYSE: MWW - V: 2014.4.70.65-323