Gevonden vacatures: Administratie vacatures

570 jobs

Walloon Brabant
Description de l’entreprise Pauwels Consulting est une société de consultance technique polyvalente employant plus de 150 professionnels qualifiés, et disposant d’un important portefeuille d’entreprises clientes internationales des secteurs de l’ingénierie, de la pharmacie et des TI. Chez Pauwels Consulting, nous investissons en vous ! Cela se traduit dans des formations et l’accompagnement intens...

ZAVENTEM, 1930
Organisatie Our client is a frontrunner in the blood bank technology industry. They are located in Zaventem. Job Description We are looking for an experienced Management Assistant, working 50% (2.5 days a week) starting from 4th May for 4 weeks. You will be responsible for: Events organization (5th Mirasol user event taking place end of September and Sickle Cell meeting taking place in Dublin end...

MONS, 7000
Organisatie Unique Office est l'expert incontesté dans la sélection, le recrutement et la mise à disposition de collaborateurs spécialisés en secrétariat, communication, marketing, support au management, informatique, fonctions commerciales, internes et externes et fonctions techniques comme les ingénieurs en R&D, responsable de production,. Description Unique Office recherche un(e) secrétaire de...

Temse, 9140
Bedrijfsomschrijving Samen met een van onze klanten zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker (M/V) die houdt van multitasking! Functieomschrijving Ben jij thuis in de administratieve wereld van verkoop/aankoop en heb jij reeds een ervaring als receptionist achter de rug? Dan is dit misschien wel jou volgende job: Je ondersteunt de aankoop en verkoopprocessen op administratief v...

Regio Boom, 2850
Uw rol Voor onze klant - een actieve en groeiende speler binnen het automotive segment - gaan we op zoek naar een nieuwe medewerker op de salesafdeling van de onderdelen en accessoires. Deze persoon zal instaan voor een gevarieerd takenpakket zoals het vrijgeven van bestellingen en mee instaan voor een tijdige levering. Regelmatige inventarissen ter controle van correcte stock behoort ook tot het...

Antwerp, 2000
Toe aan een nieuwe stap in uw carrière? Maak werk van uw talent en solliciteer nu via Ergon. Voor één van onze klanten,een Freight forwarding-specialist, zoeken we een Expediteur Sea Importte Antwerpen (interim optie vast) Functie omschrijving De expediteur is de schakel tussen de verschepers en de verschillende leveranciers (transport, customs , rederijen,. ). De expediteur staat in voor de volle...

Dudzele, 8380
Location: Zeebrugge Expected starting date: ASAP - 1/05/2015 Duration: Long Term – 3 years Job Type: Permanent / Full Time 40 hrs Language: Dutch – English Als Document Controller ben je als specialist verantwoordelijk voor het managen en controleren van alle documentbewegingen. Je bent het centrale aanspreekpunt wat betreft documenten van zowel interne diensten als internationale contractors en l...

Waregem, 8790
Ergon. Believe in the right match. Voor één van onze klanten,een juridische speler, zoeken we een Onthaalmedewerker / administratief bediende regio Waregem Functie omschrijving Als juridisch secretaresse heb je een gevarieerde job en ben je verantwoordelijk voor een veelvoud van taken, dit allemaal uitgevoerd met de glimlach. De welkome ontvangst van klanten aan de balie en hen begeleiden naar de...

Lessen, 7860
Dans le cadre de l'organisation de la destruction de documents internes, notre client, société pharmaceutique de renomée internationale, est à la recherche d'un assistant logistique. (60% travail administratif - 40% Terrain Informations de base: - Organiser les destructions de documentation - Initier et effectuer le suivi des dossiers de destruction. - Documenter chaque destruction dans le système...

Luxembourg, 2929
For a long-term project (till June 2016 extension possible), we are currently looking for an Project Assistant (F/M) Luxembourg based (1 day/ week Mechelen (near Brussels) You will be working 3 till 4 days a week in Luxembourg and the other days you will be working in Mechelen Your Function: This person will be the responsible for Office Management for an import ICT related project: - Organising m...

Kontich
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een jobstudent administratief medewerker voor een bedrijf gevestigd in Kontich. Onze klant is een bedrijf actief in de chemische sector. De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn: Je biedt administratieve ondersteuning voor de verkoopadministratie Je verwerkt verkoopfacturen Je brengt het archief in orde Je maakt offertes op Je bereidt verzendingen voor D...

Tielt
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Administratief Assistant (m/v). Onze klant is gelegen in regio van Tielt. Als Administratief Assistant biedt u ondersteuning aan de zaakvoerder en het projectteam. U verzorgt het agendabeheer en maakt de planning op. Als eerste telefonisch aanspreekpunt voor de klanten bent u verantwoordelijk voor alle binnenkomende aanvragen. U bereidt offertes voor, u maa...

Beveren-Waas, 9120
• Het ondersteunen van het externe sales team, dit met oog op het uitbouwen van de commerciële relaties. • Het eerste aanspreekpunt voor prospecten. • Het opvolgen van klantendossiers. • Het lanceren en opvolgen van offertes. • Het oplossen en opvolgen van problemen met interne diensten. • Het opvolgen van de resultaten van het sales team en de verwerking ervan in statistieken. Profiel • Bachelor...

MECHELEN, 2800
Het bedrijf: Onze klant is een premium merk met verschillende vestigingen in het Antwerpse. Ze zijn opzoek naar iemand die het visitekaartje van de showroom zal zijn. jij wordt het eerste en laatste contact met de klant omtrent zijn herstelling, een glimlach is dus goud waard Solliciteer nu: Accent Select Services Hoogstraat 9 2800 Mechelen 015/28.12.90 ***** De functie: Voor onz...

Zaventem, 1930
For the after-sales team we are looking for an Administrator. Your tasks: Support section in main tasks, sourcing, pricing, tooling, etc. Run various reports weekly/monthly, check & report to manager Telephone/email suppliers to chase info & outstanding responses Monitor sourcing/tooling/pricing activities of buyers to update reports and maintain Key Performance Indicators board Manage documentati...

Bedrijf Vertrouwelijk
Bruxelles
Pour notre client, actif dans le secteur juridique et financier, établi dans l’agglomération bruxelloise, aisément accessible en transports en commun, nous sommes à la recherche d’un(e): Réceptionniste / Assistant (e) Administratif (ve) Polyvalent(e) (FR/EN) Pour une entrée en fonction dès que possible. Description de la fonction : Etant une personne d’excellente présentation, vous serez la premiè...

Sint-Lambrechts-Woluwe, 1200
CLEPA (the European Association of Automotive Suppliers – Association Européenne des Fournisseurs Automobiles), based in Brussels, is seeking a (m/f) : Technical Manager Your Main Tasks are Monitor and follow up European and International technical legislations Manage feasibility studies and impact assessments on automotive technologies Coordinate the Association Working Groups and Sub-Commissions...

Zaventem, 1930
Webhelp is een internationaal callcenter dat in verschillende landen actief is zoals Frankrijk, Marokko, Algerije, Roemenië, Zuid-Afrika en sinds kort in België, Nederland (overname SNT). Webhelp is sinds kort gevestigd in Diegem, op een steenworp van Brussel en blijft steeds groeien. Voor één van onze klanten is Webhelp België bvba dringend op zoek naar een tweetalige klantendienstmedewerker NL/F...

Saint-Gilles, 1060
Job description: Your passion for customer care guarantees both 1st class as 2nd class passengers a memorable trip. You represent the image of the company in all your contacts with customers, in and outside the train. You propose a charming welcome, an efficient and personal meal serving and the offering of several special services offer passengers a real first class trip. In the Thalys Bar, you o...

Saint-Gilles, 1060
JOB DESCRIPTION As a platform officer, you take care of a warm welcome to passengers boarding a Thalys train: welcoming, checking their ticket, indicating their place. You are responsible for a small team (4-6 platform agents) Lead and manage the platform team on duty in the station Coordinate the activity within Railrest, with Thalys, with SNCB/NMBS Participate at the improvement of the quality i...