Verder naar inhoud
X

E-mail mij nieuwe jobs voor deze zoekopdracht

Als je verder gaat, ga je akkoord met het gebruik van cookies door Monster en ga je akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring van Monster.

Gevonden vacatures: Administratie vacatures

820 jobs

FUNCTIE OMSCHRIJVING Voor een bedrijf in muziekinstrumenten te Geel : - inkomende orders van A tot Z administratief verwerken en opvolgen in SAP - klanten correct op de hoogte houden over hun bestellingen - klanten informeren over levertermijnen, prijzen, promo’s, ….. - niet-technische problemen voor de klanten oplossen en voorkomen - initiatieven nemen om het Duits verkoopteam extra te onde...
Initio is a leading business consultancy firm specialized in the Financial Industry. In October 2013, Initio became part of the Square group, and in 2016 the group exceeded the cap of 600 employees (France, Belgium, Luxemburg and Switzerland). To support the growth of the Belgian office (around 45 people), we are currently recruiting a polyvalent assistant. Job description: - You are the point ...
Uw rol Het aankoopgebeuren is bij een fabrikant van uiterst belang, daarom rekenen we op jou voor het administratieve aspect. Dit betekent dat je mee aanvragen doet van offertes bij leveranciers in binnen- en buitenland en dat je: •orders in ons bedrijfssysteem kan plaatsen. •prijzen per project en product kan oplijsten en historische tabellen kan maken. •aankoopprijzen kan controleren volgen...
Aarschot
Voor onze klant, gelegen te Aarschot, is Staffing op zoek naar een commercieel bediende binnendienst. Onze klant is leverancier van bedrijfskleding, werkkleding, promotioneel textiel en maatwerk. De ondernenimg bekleedt een unieke positie als one-stop-shop-leverancier. Ze leveren rechtstreeks aan KMO's zowel als multinationals. Jouw afwisslend takenpakket zal bestaan uit volgende leuke uitdaging...
OfficeTeam is op zoek naar een Allround Administratief Bediende (M/V). Onze klant is gelegen in de regio van Moeskroen. Uw taken zullen bestaan uit: u bent verantwoordelijk voor het opnemen van de binnenkomende bestellingen; u behandelt de telefonische oproepen; u bestelt het transport bij de vaste transporteurs; u maakt de leverbons op, alsook allerhande etiketten; u houdt de gewerkte uren...
Zaventem
Robert Half is momenteel op zoek naar een Drietalige Receptioniste (M/V) voor een internationaal bedrijf in de omstreken van Zaventem. Het betreft een tijdelijke opdracht tot eind september. Het bedrijf is een internationale speler in de IT-sector. Je staat in voor de receptie en het persoonlijke onthaal van bezoekers; Je bent verantwoordelijke voor telefonie, bestellen van lunch en kantoormate...
Drongen, 9031
FUNCTIE OMSCHRIJVING Voor onze klant zijn wij momenteel op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST. - je geeft de klanten technische productinformatie - je maakt offertes op en zorgt voor de opvolging er van - je verwerkt binnenkomende orders - je onderhandelt met leveranciers - je volgt de voorraad op - je biedt commerciële ondersteuning aan de buitendienstmedewerkers ...
Votre role En tant que Management Assistant, vous êtes le bras droit dynamique de l'administrateur général adjoint francophone. Vous coordonnez le secrétariat en étroite collaboration avec la Management Assistant de l'administrateur général. Dans ce cadre, vous visez une gestion efficace de l'agenda et réagissez rapidement aux circonstances changeantes. En fonction des priorités, vous fixez des...
Uw rol Als Management Assistant ben je de dynamische rechterhand van de Franstalige adjunct-administrateur-generaal. Je coördineert het secretariaat in nauwe samenwerking met de Management Assistant van de administrateur-generaal. Hierbij streef je naar een efficiënt agendabeheer en speel je vlot in op veranderende omstandigheden. In functie van de prioriteiten leg je afspraken vast, plan je ve...
Job description The Office Manager will provide assistance, bookkeeping and secretarial support to the EDFI-MC team: Serving as point of contact for building management, office security, IT vendor and all office management vendors (e.g. phone service, cleaning service, office equipment maintenance, visa services, travel agent, etc.). Purchasing and managing of office supplies and equipment. Ha...
Bedrijfsomschrijving Onze klant, een toeleverancier in industriële componenten, is op zoek naar een gedreven en enthousiaste SALES SUPPORT MEDEWERKER (m/v). Functieomschrijving Beschik jij over een eerste ervaring als sales assistant, commercieel binnendienstmedewerker? Ben je klantgericht en ben je een teamplayer? Dan ben jij dé SALES SUPPORT medewerker die wij zoeken! Je staat in voor de ond...
FUNCTIE OMSCHRIJVING Voor onze klant in de regio van Ieper zijn wij op zoek naar versterking voor de kwaliteit afdeling. Jouw takenpakket: - Handboeken en procedures uitwerken / herwerken - Actief meedenken om kwaliteitsprocessen te verbeteren - Productiecijfers berekenen - Stalen nemen en testen uitvoeren (indien nodig) Je bent verantwoordelijk voor alle administratie. PROFIEL Je beschik...
Onze klant is actief in de verkoop van sociale woonprojecten, kredieten en verzekeringen. Functiebeschrijving Voor onze klant in Genk zoeken wij een gedreven frontdeskmedewerker. Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van sociale woonprojecten en kredieten. Daarnaast ontvang je de klanten en informeer je hun over alle mogelijkheden die geboden kunnen worden. Ook algemene taken zoals mail, p...
FUNCTIE OMSCHRIJVING Ben je op zoek naar een dynamische functie als administratief bediende? Lees dan snel verder! Je bent verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken voor diverse afdelingen en dit binnen een groeiende KMO. Jouw takenpakket: Uitgaande facturatie + inkomende facturatie: verzamelen werkbonnen, inboeken van facturen, controle hoeveelheid factuur en leveringsbonnen,....
Our client is actively looking for a Polyvalent Assistant junior or with 2/3 years of experience who is extremely oriented details. Client Details Our client is an Internationale company which is located in the centrum of Brussels, they are active in Intellectual Property sector. Description Preparing templates and correspondence advising the client on the formal execution requirements for the...
I2coach helpt contactcenters en andere organisaties aan professionele en betrokken Teamcoaches. Ons geheim? We trekken talentvolle mensen aan en geven hen een unieke mix van opleiding, traineeships en coaching. Zo leren zij op korte tijd alles over customer service en ontwikkelen zij heel snel hun persoonlijk leiderschap. Op die manier creëren wij een kweekvijver van bedreven, gepassioneerde coa...
Diest, 3290
Bedrijfsprofiel Ser-Tech Industrial te Diest biedt al sinds vele jaren facilitaire diensten aan bedrijven aan. Dit gaat van industriële reiniging, naar kantooronderhoud, klusjesdienst tot het onderhoud van sanitaire voorzieningen op festivals. Ondanks zijn KMO structuur kan Ser-Tech behoorlijk grote namen op z’n lijstje zetten. Tomorrowland, Tiense Suikerfabriek,… zijn maar enkele van hun tevrede...
Jij kent Adecco als dé specialist die altijd de juiste uitzendkracht aan de juiste onderneming koppelt. En dat is leuk werk. Echt! Kom er zelf van snoepen: dankzij onze Better work, better life-spirit vertoef je hier in een van de aangenaamste werkplekken van België. Jouw toekomstige collega's hebben ons daarom al vier keer tot Beste Werkgever verkozen. Dus … geef jouw carrière (nieuwe) vleugels. ...
Adecco is de grootste HR-expert wereldwijd. En wij hebben jouw talent nodig om die koppositie vast te houden. Neem de leiding over jouw kantoor en bewijs ons dat je uitblinkt in drie specifieke disciplines: sales, people en financial management. Bereik samen met jouw team de vooropgestelde targets en daag daarbij elkaar steeds opnieuw uit om nóg beter te doen. Waarom? Omdat jij houdt van grenzen v...
Walloon Brabant
Personal Assistant - 6 months contract - South of Brussels - English + French or Dutch For our client, an international financial organization, we are looking for a Personal Assistant, to provide support to three managers and administrative tools. This includes travel management, expense management and agenda organizations. Responsibilities: Perform general administrative duties to support day ...