Verder naar inhoud
X

E-mail mij nieuwe jobs voor deze zoekopdracht

Als je verder gaat, ga je akkoord met het gebruik van cookies door Monster en ga je akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring van Monster.

Gevonden vacatures: Administratie vacatures

880 jobs

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions—underpinned by the world’s largest delivery network—Accenture works at the intersection of business and technology t...
Geen locatie opgegeven
Réceptionniste Horeca (h/f) 16CSR Others Vacancies Votre mission Vous assurerez les différentes dimensions du poste de réceptionniste avec une présence essentiellement marquée au niveau du service; Vous serez au quotidien en charge du service en salle ainsi que de l'organisation logistique et manutentionnaire liée à notre activité (événements, formations.); Vous assurerez l'accueil et la prise en...
Roeselare, 8800
Klantenonthaal Algemene administratie receptie Telefonische contacten Werkorders opmaken Facturatie, garantieaanvragen Werkplaats planning Bestellen van onderdelen Occasioneel inspringen voor de verkoop nieuwe wagens Profiel Je hebt bij voorkeur ervaring in gelijkaardige functie. Je bent tweetalig Nederlands-Frans Je hebt een goede autotechnische kennis Je bent heel professioneel, commercieel en k...
Beveren-Waas, 9120
Voor ons hoofdkantoor in Antwerpen, zijn wij op zoek naar een receptioniste. Jouw taken zullen voornamelijk bestaan uit onthaal van bezoekers, postbehandeling, agendabeheer, bestellen van broodjes, vergaderzalen klaarzetten en beheer van de telefooncentrale. Naast deze zaken ondersteun je de verschillende diensten op ons hoofdkantoor waar nodig. Profiel Klantgerichtheid, teamwork, drive, flexibili...
Beveren-Waas, 9120
Voor een klant in Hoboken gaan wij op zoek naar een deeltijdse administratief bediende. Je staat in voor een perfecte opvolging van de lopende zaken van de vestiging. Dit houdt in het voorbereiden van de persooneelsadministratie, het opmaken van sociale documenten en de voorbereiding van de facturatie. Je staat ook de medewerkers en klanten telefonisch te woord. Profiel Je bent erg ervaren in admi...
OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Management Assistant (M/V). Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Brussel en is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Onze klant is actief in de banksector. Als Management Assistant (M/V) zal u volgende verantwoordelijkheden hebben: U functioneert als eerste aanspreekpunt binnen de Sales en Marketing afdeling (Head of International Sales en...
ZAVENTEM, 1930
Onze klant, gelegen te zaventem, is wereldwijd marktleider in verpakking. Functiebeschrijving Voor het departement Customer service zal je als Administratief coordinator in een team van 3 tal pesonen terechtkomen. Hierbij een greep uit je takenpakket : orders inputten en opvolgen beheer van aankoopfacturen fleet management receptie en onthaal vluchten boeken en hotels reserveren meetings voorberei...
Bornem, 2880
Voor een dienstverlenend bedrijf te Hoboken gaat Synergie op zoek naar een deeltijds administratief medewerker. Samen met enkele enthousiaste collega's sta je in voor een vlotte administratieve opvolging van de vestiging. Je mag een brede waaier aan taken verwachten, van algemene administratie tot voorbereiding van de facturatie, opmaak van sociale documenten en personeelsadministratie. In deze de...
Bornem, 2880
Voor onze klant, een leidinggevende producent van high definition fotopanelen, zijn wij op zoek naar iemand met een goed oog voor beelden en kleur, met twee rechterhanden én een creatieve geest. Beschik je daarnaast ook over een goede dosis creativiteit en enthousiasme, dan ben jij wellicht degene waarnaar wij op zoek zijn. In de functie van hands-on technisch marketing medewerker zal je een groot...
ZAVENTEM, 1930
Onze klant is de belangrijkste leverancier van notariële software Functiebeschrijving Als medewerker voor support van boekhoudsoftware geef je ondersteuning aan de gebruikers van ons programma boekhouden (en dossierbeheer). Je probeert daarbij in eerste instantie zelf een oplossing voor de klant te vinden of zorgt voor een gepaste doorverwijzing. De probleemmeldingen of calls worden meestal telefo...
Chaussée de Louvain 1, 1300
Votre rôle - Réception et administration quotidienne (accueil des visiteurs, accueil téléphonique, classement, courriers, …) - Gestion des commandes clients (suivi de A à Z) : - Suivi des contacts avec les clients et fournisseurs - Emission des commandes à nos fournisseurs, - Planifications des expéditions, - Emissions des documents d’exportation (factures, liste de colisage, …) selon les lettres...
Waregem, 8790
Je staat in voor de administratie, organisatie en opvolging van de transporten binnen een familiaal bedrijf met een 45 trekker-oplegger combinaties. Samen met de collega's doe je de opvolging van de logistieke administratie: plannen, opvolgen van transporten en voorbereiding tot facturatie. Taken administratief bediende: - Opmaak van vrachtbrieven/CMR's. - Verwerking van vrachtbrieven (input in ei...
Het bedrijf: Het bedrijf is gelegen in de regio van Schaarbeek en is een A-merk in de autowereld. De sfeer is er leuk en ongedwongen en iedereen heeft de salesspirit in zich zitten. Hierdoor scoort zowel het merk als de concessie zelf heel goed, met positieve groei jaar na jaar. Solliciteer nu: Accent Select Services Mechelsesteenweg 497 1930 Zaventem 02/255.87.70 ***** De functi...
Voor het sales departement (op onze hoofdzetel in Brussel), dat verantwoordelijk is voor het beheer van de Key Account klanten, zijn wij op zoek naar een Sales Support Officer M/V: Daoust is een bedrijf op mensenmaat, dat door de jaren heen een structurele partner van de arbeidsmarkt geworden is, actief in de 3 regio's en in de 3 landstalen, met meer dan 250 vaste medewerkers. Sinds het ontstaan h...
Waregem, 8790
Voor een bedrijf regio Kuurne zijn wij op zoek naar een medewerker voor de commerciële binnendienst. Als commercieel medewerker verzorgt u het back-office gebeuren ter ondersteuning van de vertegenwoordigers: bestellingen opnemen, ingeven en opvolgen informatie aan klanten doorgeven inputten van orders telefonisch en via mail te woord staan van klanten bij vragen opvolgen van leveringen Profiel U...
Waregem, 8790
50% van jouw werktijd, sta je in voor de dagelijkse planning van de uitgaande productenstroom voor Benelux, Duitsland en Frankrijk. Hierbij heb je frequente telefonische contacten met eigen medewerkers, zusterbedrijven, klanten en leveranciers. Je verleent eveneens assistentie aan de andere planningen zoals "Bulkgoederen" en "Inkomende grondstoffen". 50% van jouw werktijd, besteed je aan het behan...
Waregem, 8790
In deze brede functie ben je dagdagelijks verantwoordelijk voor o.a. het: Opmaken en telefonisch opvolgen van offertes; Aanvragen, opvolgen, en verwerken van offertes bij leveranciers; Opvolgen, bijsturen van het offerte- en ordertraject en bijhouden van de commerciële statistieken; Verschaffen van inlichtingen en technisch advies aan onze klanten en interne medewerkers; Organiseren en coördineren...
Waregem, 8790
Je komt in een veelzijdige job in een productie omgeving terecht waar je verschillende taken voor je rekening neemt. Je zal onder meer instaan voor: het eerste contact met de klant, ingeven van orders, het regelen van het transport . Daarnaast vraag je ook prijzen aan en verwerk je de prijsaanpassingen vlot in excel. Verder sta je ook in voor de personeelsbestellingen, controle van inkomende factu...
Description de fonction Pour un de nos clients actif dans le domaine de la chimie, nous recherchons un employé administratif bilingue Frs/Ndls avec une bonne connaissance de l'anglais et de l'allemand. Votre mission : - Vous êtes en charge de toute la réalisation administrative de la logistique; - Encodage de données dans un systéme ERP; - Réalisation de reporting et kpi's; - Prise d'appels et dis...
Voor onze klant te Mechelen, een internationaal bedrijf, zoeken we een JUNIOR PERSONAL ASSISTANT. Samen met een ervaren collega sta je in voor het agendabeheer van een aantal managers. Je boekt reizen, vluchten, hotels. Je beheert de onkosten en voert algemene administratie uit in opdracht van het management. Functie-eisen Je bent in het bezit van een Bachelor diploma Office Management of gelijkwa...